2

چگونه دختری زیبا شویم

سایت پرشین لیدی

patch2image

هیچ دختری کامل نیست. حالا حاضرید که با ۱۰ مرحله آسان این چگونه، مانند رویاهایتان شوید؟

ورزش کنید.

ظاهرتان به عنوان یک دختر زیبا باید عالی باشد. بنابراین یک برنامه روزانه برای این کار داشته باشید. دویدن صبح ها و رفتن به باشگاه بعد از مدرسه گزینه های خوبی هستند. مهم این است که هر روز ورزش کنید. دوچرخه سواری یا شنا هم می توانند گزینه های خوبی باشند.

سالم غذا بخورید.

تمام روز را به خوردن تنقلات نگذرانید. سه وعده غذای مناسب بخورید و مطمئن شوید که در برنامه غذایی تان، هر روز یک لیوان شیر، یک تخم مرغ و مقداری گوشت و سبزیجات وجود دارد.

به میزان کافی استراحت کنید.

در غیر اینصورت کسل خواهید بود و کسی چه می داند؟ ممکن است حلقه های سیاهی دور چشم تان به وجود بیاید! شما که به عنوان یک دختر زیبا این را نمی خواهید، درست است؟

بهداشت را رعایت کنید.

یک دختر زیبا و سالم حداقل یک بار در روز دوش می گیرد، بعد از بیدار شدن از خواب و قبل از رفتن به رختخواب صورت تان را بشویید. یک بار در روز از نخ دندان و دهان شویه استفاده کنید، و البته، دو بار در روز هم دندان هایتان را مسواک بزنید.

اعتماد به نفس داشته باشید.

اگر خودتان فکر نکنید یک دختر زیبا هستید، هیچ کس اینگونه فکر نخواهد کرد. لبخند بزنید، استایل خودتان را نشان دهید و اعتماد به نفس داشته باشید.

در سبک خودتان لباس بپوشید و زیبا باشید.

اگر چیزی جذاب و زیباست اما مناسب شما نیست، آن را نپوشید. در مورد استفاده از لوازم جانبی خجالت نکشید! النگو بیندازید، کفش پاشنه بلند بپوشید، به موهایتان کلیپس بزنید، کمربند ببندید یا هر چیز دیگری که دوست دارید استفاده کنید.

زیبایی های درونی تان را نشان دهید.

مؤدب باشید، دوستانه رفتار کنید، خوش رو و خوشحال و بذله گو باشید. آدمی را که زیبایی ها و جذابیت های درونی داشته باشد را همه دوست دارند.

به موهایتان برسید.

حتماً دو یا حتی سه بار در روز آنها را شانه کنید. حداقل ۳ روز در هفته آنها را بشویید و نرم کنید. هر دو یا سه ماه یکبار آنها را کوتاه کنید و باز هم از لوازم جانبی استفاده کنید، اعتماد به نفس داشته باشید و استایل خودتان را به عنوان یک دختر زیبا نشان دهید!

لباس هایتان را با هم ترکیب و هماهنگ کنید.

شاید بخواهید هر روز لباس متفاوتی بپوشید، اما به اندازه کافی لباس برای این کار نداشته باشید. پس فقط باید لباس ها را ترکیب و هماهنگ کنید. به عنوان مثال یک ژاکت سبز که با یک بلوز آبی هماهنگ می شود، می تواند با یک بلوز صورتی و شلوار جین آبی هم استفاده شود!

آرایش کنید.

آرایش تان را در حد طبیعی نگه دارید. برای صبح، فقط کمی لب هایتان را براق و مرطوب کنید. برای شب هم ریمل، پنکیک و رژ صورتی یا قرمز جواب می دهد!

نظرات کاربران

سلام به شما کاربر محترم وبسایت پرشین لیدی، خیلی خیلی خوشحال میشیم اگر نظر خودتون رو درباره مقاله بالا برای ما بنویسید. اما لطفا از موارد زیر پرهیز کنید.

  • از کلماتی چون (عالی بود ، ممنون و ....) استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Aida گفت:

    من عادت داشتم هر روز به حمام بروم
    اما بعد از مدتی موهایم چرب نرم و نازک و آسیب دیده شده بودو اگر یک روز حمام نمیرفتم انگار یه ماه بود که دوش نگرفته بودم
    رفتم دکتر و دکتر بهم گفت دوش گرفتن زیاد باعث از بین رفتن چربی های مهم مو از بین رفته و مو میریزدو نازیبا میشود

    1. بانوی پارسی گفت:

      با سلام ، بله دقیقا همینطوره ، برای افرادی که موی چرب دارند بهترین راهکار حمام کردن یکروز درمیان است.