18

مدل موی مصری جدید زنانه | عکس از مدل موی مصری فرانسوی

مدل موی مصری کوتاه | مدل موی مصری کوتاه بدون چتری

یکی از قشنگترین، مدل موهایی که هر خانم برای جذابیت بیشتر خود باید یک مرتبه امتحان کند، مدل موی مصری است. دلیل نام گذاری مدل موی مصری نیز بخاطر الگو برداری از زنان مصر باستان است. در آن زمان اشراف زاده های مصری بسیار به زیبایی خود اهمیت میدادند. این بین زنان دربار بخاطر زیبایی خدادادی با کوچیکترین تغییری در ظاهر خود جذابتر میشدند. یکی از این بخش های مهم که در زیبایی تاثیر زیادی دارد موی سر و نوع حالت دادن ان است. در ادامه شما را به دیدن انواع مدل موی مصری جدید زنانه + عکس از مدل موی مصری فرانسوی دعوت میکنم.

آموزش کوتاهی مصری فانتزی

در ادامه به اموزش ویدئویی کوتاهی مو مصری خواهیم پرداخت. در این ویدئو ابتدا تقسیم بندی مو برای کوتاهی مصری انجام می شود. و در نهایت مدل مدل موی مصری کوتاه بدون چتری را به سادگی خواهید آموخت.

مدل موی مصری یکی از قدیمی ترین مدل های مو در جهان است که هنوز طرفداران بسیاری دارد. امروزه سبک های جدیدی از این مدل مو با خلاقیت بوجود آمده است. مدل موی مصری فرانسوی ، مصری فانتزی و مصری بدون چتری از جمله جدیدترین این مدل هاست. همچنین مدل های ترکیبی از این کوتاهی مو بوجود آمده که از انواع آن می توان به ترکیب سبک کوتاهی مصری و باب اشاره کرد. بانوان ایرانی طرفدار این مدل کوتاهی، درخواست خود را از انواع کوتاهی با ما مطرح کنید.

مدل موی مصری به چه صورتی میاد

مدل موی مصری یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مویی برای زنان است که از زمان باستان تا به امروز پرطرفداری خود را حفظ کرده است. این مدل مویی با ویژگی‌های خاصی همچون بافت آن و نوع برش، تمایل بسیاری از زنان را به خود جلب کرده است.برای داشتن مدل مویی مصری، ابتدا می‌بایست موهای شما را شسته و خشک کنید. سپس، با استفاده از برس مناسب و ابزارهای حرفه‌ای، موهای شما را به دو بخش تقسیم می‌کنند و از میان موهای سمت چپ یا راست سر، یک بخش را برای شروع بافت مشخص می‌کنند.

بعد از تقسیم موها، شروع به بافت آنها با استفاده از محصولات حرفه‌ای می‌شود. در این مدل مو، موها به شکلی برش خورده و به چندین تار تقسیم شده و سپس با استفاده از فریزر و برس، به شکل چند لایه و مجعد بافت می‌شوند.در نهایت، با استفاده از محصولات حرفه‌ای و اسپری ثابت کننده، موهای شما ثابت و براق می‌شوند و به شکل دلخواه شما در هم آرایی می‌شوند. البته برای داشتن مدل مویی مصری می‌توانید با شکل و طرح موهای خود بازی کنید و از ترکیب‌های مختلفی از این مدل استفاده کنید.

در کل، برای داشتن مدل مویی مصری بهتر است به کارشناسان مراجعه کنید تا برای شما مدل مناسبی برای موهای شما را تعیین کرده و آموزش لازم را به شما بدهند

نظرات کاربران

سلام به شما کاربر محترم وبسایت پرشین لیدی، خیلی خیلی خوشحال میشیم اگر نظر خودتون رو درباره مقاله بالا برای ما بنویسید. اما لطفا از موارد زیر پرهیز کنید.

  • از کلماتی چون (عالی بود ، ممنون و ....) استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. شهرزاد گفت:

    مدل موی مصری فرانسوی به صورتهای بیضی میاد خیلی این مدلو دوست دارم😍

  2. راضیه شعی گفت:

    لطفا در مورد انواع مدل موی مصری ۱۴۰۲ زنانه بلند و کوتاه تصاویر جدید بزارید

  3. نیلوفر گفت:

    مشکل اکثر سایت ها اینکه به یه شکل میان و کار میکنن، بابا یه مقداری خلاقیت به خرج بدید و یه محتوای داخلی از خودمون تو سایت هاتون قرار بدید اگر ممکنه از مدل موی مصری فرانسوی نمونه هاتون رو بیشتر کنید مخصوصا اگر مدل هایی که قرار میدید ایرانی باشه خیلی خیلی بهتر هم هست.چون من خودم به شخصه مدل موی مصری رو خیلی دوس دارم اما میخوام بدونم به چه صورت هایی هم میاد

    1. تیم تولید محتوا گفت:

      ممنون از اظهار نظرتون، انشالله در اپدیت های بعدی به این موضوع رسیدگی میشه
      مچکرم

  4. عاطفه میرسجادی گفت:

    مدل های مصری تون فوق العادست من یکیشو انتخاب کردم که برم آرایشگاه برام کوتاه کنن. مرسی پرشین لیدی

    1. Roya_Nezarat گفت:

      از حسن توجه شما ممنونیم. بزودی مدل های متنوعی از کوتاهی مصری و استایل های مدل موی مصری در اختیارتون قرار میدیم

  5. الچین گفت:

    عالییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددددددددددد

  6. elham گفت:

    کانال تلگرام ندارید از اونجا دان کنیم؟؟

  7. elham گفت:

    منم دارم مدرک تخصصیمو میگیرم آموزشاتون خیلی خوبه????

  8. سمیرا گفت:

    ب نظرم موهاشو کوتاه کوتاه میکردین قشنگتر میشد بعد این بلندی ایراد کارو نشون نمیده. ولی اگه حسابی کوتاه میکردین مدلش و کاملن نشون میداد

  9. هلیا گفت:

    سلام لطفا مدل موی مصری کوتاه تر را آموزش دهید باتشکککککککر

  10. مریم گفت:

    تشککککککککککککککککککککککککککرر

  11. افسانه گفت:

    با سلام.خوب بود. متشکرم فقط اگه ممکنه مدل موی سخت تر را توضیح دهید

  12. sarina گفت:

    عالی بود مرسی

  13. roya گفت:

    من اینجوری یاد نمیگیرم ولی بازم ممنون

  14. reza گفت:

    اصلا خوب نبود به درد نمی خورد

  15. elahi گفت:

    همه مطالب عا للللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  16. لیلی گفت:

    عالی بود