2

برای شیک پوش بودن، متناسب با اندام تان کیف بخرید

www.persianlady.ir

در گذشته استفاده از كیف، بیشتر جنبه تزیینی داشت اما امروزه كیف، یكی از وسایل ضروری ما در بیرون از منزل است، اما گاهی مدل‌های بسیار متنوع كیف باعث می‌شود كه نتوانیم براحتی، خریدمان را انجام دهیم. اگر قصد دارید یك كیف خریداری كنید نكات زیر می‌تواند به شما كمك كند.

www.persianlady.ir

برای خرید در گام اول، باید كاربرد كیف را مشخص كنید. اگر به دنبال مدلی هستید كه بتوانید آن را با تعداد بیشتری از لباس‌هایتان هماهنگ كنید، بهتر است به دنبال انواع ساده و بدون طرح بروید. رنگ‌های مشكی، سرمه‌ای، قهوه‌ای و سبز تیره از جمله رنگ‌هایی است كه قابلیت هماهنگی بیشتری با رنگ‌های دیگر دارد. برای مثال رنگ قهوه‌ای می‌تواند با لباس‌های كرم و شیری استفاده شود. رنگ سبز نیز تركیب خوبی را با نارنجی و زرد تشكیل خواهد داد.

اگر می‌خواهید كیفی خریداری كنید كه در آن از چند رنگ استفاده شده است باید به رنگ اصلی و زمینه دقت داشته باشید كه یك رنگ خنثی باشد. هنگامی كه رنگ لباس‌هایتان متنوع و بیشتر از 2 رنگ دارد حتما از كیف‌های تك‌ رنگ استفاده كنید.

مساله دیگری كه در این میان اهمیت دارد، سایز و اندازه كیف است. اگر شما یك خانم میانسال هستید، بهتر است از یك كیف متوسط یا كوچك استفاده كنید. رنگ كیف این افراد نباید تند و زننده باشد. دختران نوجوان همیشه وسایل زیادی دارند كه دوست دارند همراه خود داشته باشند. استفاده از كیف‌های بزرگ با رنگ‌های شاد برای این گروه سنی مناسب‌تر است.

خانم‌های بلند‌قد می‌توانند از انواع كیف‌ها استفاده كنند، اما اگر ریز اندام و قد كوتاه هستید بهتر است از كیف‌های كوچك‌تر و جمع و جورتر استفاده كنید.

كیف‌های پارچه‌ای بیشتر برای محیط‌های غیررسمی كاربرد دارد، اما اگر می‌خواهید برای شركت در مهمانی‌های رسمی كیفی تهیه كنید بهترین گزینه می‌تواند یك كیف كوچك چرمی به رنگ مشكی یا قهوه‌ای باشد.

هماهنگی رنگ بین كیف و كفش می‌تواند تأثیر زیادی در شكل ظاهری شما داشته باشد. بهتر است این دو را از یك طرح و رنگ انتخاب كنید یا دست‌كم جنس آنها را با هم هماهنگ كنید.اگر رنگ كیف و كفش‌تان هماهنگی ندارد می‌توانید از بند كفش همرنگ كیفتان استفاده كنید یا از طرح‌های خلاقانه‌ای مانند این استفاده كنید.

قبل از خرید كیف، به تعداد جیب‌های آن دقت كنید. اگر همیشه وسایل زیادی را به همراه دارید، جیب‌ها برای شما كاربرد زیادی خواهد داشت. ممكن است شما جزو آن دسته از خانم‌هایی باشید كه كیف شلوغی دارند و هر بار كه به دنبال چیزی هستند آن را به سختی پیدا می‌كنند. برای حل این مشكل از كیف‌های كوچك‌تر داخل كیفتان استفاده كنید تا وسایلتان سامان داشته باشند.

نكته دیگری كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه اگر دانش‌آموز هستید حتما از كوله‌پشتی‌های استاندارد استفاده كنید. كیف‌های دستی باعث افتادگی شانه‌ها می‌شود و هنگام حمل وسایل سنگین برای ستون فقرات خطرناك است. بهتر است این كیف‌ها بند كمری هم داشته باشد تا هنگام حركت مدام روی شانه‌ها تلو تلو نخورد.

نظرات کاربران

سلام به شما کاربر محترم وبسایت پرشین لیدی، خیلی خیلی خوشحال میشیم اگر نظر خودتون رو درباره مقاله بالا برای ما بنویسید. اما لطفا از موارد زیر پرهیز کنید.

  • از کلماتی چون (عالی بود ، ممنون و ....) استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سمیه گفت:

    سلام متشکرم خوب بود

  2. سوت دل گفت:

    سلام مفید بود اگه ممکنه درمورد بستن شال هم آموزش وهم تصاویر بزارین متشکرم